karl
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: karl
Vad är ditt discord namn? Karl063531
Vilken arbetsplats ansöker du till? sc styling
Varför vill du bli Chef/VD? Det det inte finns nån och det behövs jag är nra på yrket
Vad rollspelar du som för tillfället? jag rollspelar medlem
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja avena och rewers
Hur kommer du att utveckla arbetet? genom anställa folk och få folk känna sig trygga på jobbet6 asså min kompisar på jobbet
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? för jag är snäll mot alla ärlig och rättvis alla som kommer och inte har pengar jag kan ksk hjälpa en person som kommer och säger sc styling har snälla person som jobbar där
Hur många bans har du? inga
Vad är ditt discord namn? Karl063531
Vilken arbetsplats ansöker du till? sc styling
Varför vill du bli Chef/VD? Det det inte finns nån och det behövs jag är nra på yrket
Vad rollspelar du som för tillfället? jag rollspelar medlem
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja avena och rewers
Hur kommer du att utveckla arbetet? genom anställa folk och få folk känna sig trygga på jobbet6 asså min kompisar på jobbet
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? för jag är snäll mot alla ärlig och rättvis alla som kommer och inte har pengar jag kan ksk hjälpa en person som kommer och säger sc styling har snälla person som jobbar där
Hur många bans har du? inga