Nekad Kokkos_boll | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Devine!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kokkos_boll

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kokkos_boll

Vad är ditt discord namn? wille7311

Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolischef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli rikspolischef för att jag vill hjälpa människor och göra Devine tryggare. Jag tycker det verkar vara ett viktigt jobb där man får ta mycket ansvar och fatta beslut som kan göra skillnad. Jag gillar också att leda andra och samarbeta för att lösa problem. Det känns som ett jobb där man verkligen kan påverka samhället på ett bra sätt. Jag gillar att samarbeta med andra och försöka hitta lösningar på problem. Jag tycker också att det är viktigt att alla behandlas rättvist och att människor ska kunna känna sig säkra där de bor.

Vad rollspelar du som för tillfället? Inget

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har varit riks på andra servrar tidigare. Där har jag fått erfarenhet av att leda andra hjälpa personalen och se till att allt fungerar som det ska. Jag har också fått lösa problem fatta beslut och samarbeta med andra chefer när det behövts. Jag tycker att de erfarenheterna har gjort mig bättre på att ta ansvar och jag tror att de kommer hjälpa mig om jag får rollen som rikspolischef.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Om jag blir rikspolischef vill jag utveckla arbetet genom att ha bra kommunikation med alla inom polisen och lyssna på deras idéer och problem. Jag vill att alla ska veta vad som förväntas av dem och att vi jobbar tillsammans mot samma mål. Jag vill också se till att nya poliser får bra hjälp och utbildning så att de snabbt kommer in i jobbet. Om det finns problem vill jag försöka lösa dem så fort som möjligt och vara öppen för förslag som kan göra polisen bättre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker att ni ska välja mig eftersom jag är ansvarstagande, lugn och kan fatta beslut även när det blir stressigt. Jag har tidigare erfarenhet av att vara chef, så jag vet hur det är att leda andra och se till att allt fungerar som det ska. Jag behandlar alla rättvist och försöker alltid lyssna på andra innan jag bestämmer något. Jag vill inte bara ha rollen för att ha makt, utan för att jag vill hjälpa poliskåren att bli bättre och se till att både personal och nya poliser trivs.

Hur många bans har du? Inga bans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom