Godkänd Rs7.cfx | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Devine!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rs7.cfx

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Rs7.cfx

Vad är ditt discord namn? rs7.cfx

Vilken arbetsplats ansöker du till? rikspolischef

Varför vill du bli Chef/VD? jag vill bli rikspolischef för jag har efarenhet samt jag gillar polisen

Vad rollspelar du som för tillfället? medborgare

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, jag har erfarenhet inom detta jobb då jag tidigare har varit rikspolischef på flera olika servrar. Det har gett mig goda kunskaper i att leda en större organisation, bygga upp struktur och rutiner samt ge tydliga roller till medlemmarna. Jag har hållit i utbildningar för nya poliser, organiserat övningar och sett till att kåren alltid haft en bra balans mellan disciplin och roligt RP. Jag har också arbetat mycket med samarbeten mellan olika fraktioner, vilket jag ser som en viktig del för att hela servern ska utvecklas. Genom min erfarenhet har jag lärt mig att ta ansvar, lösa problem och motivera andra, samtidigt som jag alltid försöker skapa en realistisk och underhållande spelupplevelse för alla.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag vill utveckla jobbet genom att bygga en tydlig och strukturerad organisation inom polisen, med definierade roller och karriärvägar som gör det lätt för både nya och erfarna medlemmar att förstå sina uppgifter och växa i sin roll. Jag planerar att införa regelbundna utbildningar, övningar och scenarion som stärker både praktiska färdigheter och samarbetet inom kåren. Jag vill också främja ett nära samarbete med andra fraktioner på servern för att polisens arbete ska bidra till realistiskt och engagerande RP, samtidigt som vi upprätthåller balans och spänning i spelet. Som ledare kommer jag vara aktiv och närvarande, stötta medlemmar, lyssna på feedback och uppmuntra initiativ.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? för jag har skit mycket efarenhet inom polisen samt är aktiv

Hur många bans har du? 0 i nu läget o kommer aldrig få en ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom